Nyhende
Ferjefri E39
Ferjefri E39 gir stor innsparing
En investering på rundt 100 milliarder i et ferjefritt E39 kan endre kjøretiden mellom Kristiansand og Trondheim fra 20 til 13 timer.

For trafikantene kan det gi reduserte tids- og kjørekostnader på 4-6 milliarder kroner i året.
Les meir om saka på www.vegvesen.no og/eller last ned heile statusrapporten:
- Hovedrapport Ferjefri E39, desember 2012.pdf
Ellevset tilrår E39 med fjordkryssing i Stryn
Halverer reisetida Skei-Ålesund
Av FjordingenUtredningsprosjektet for Ferjefri E39 med Olav Ellevset som prosjektleiar har gitt ut ein statusrapport med utgangspunkt i vegvesenet si tilråding om framtidig E39 med brukryssing i Stryn. Bruprosjektet er i følgje rapporten del av ein langsiktige strategi med flytting av E39 austover, bru over Nordfjord ved Svarstad og vidare bru over Storfjorden eller Sulafjorden. Ferjesambanda Anda-Lote og Festøy-Solevåg vil då bli avløyste som delar av E39.
Medan bruprosjekta er del av den langsiktige strategien, er løysingane på kort sikt betre ferjefrekvens, tunnel under Utvikfjellet og ny tunnel/bru i ytre Ørstafjord som løysingar på kort sikt.
Les meir om kva Fjordingen skriv på www.fjordingen.no
Blir ikkjesamde omE39-tolking
– Dette er inga ny tilråding om kvar E39 skal gå i framtida
Av NRK Sogn og FjordaneOrdførarane i Stryn og Eid klarer ikkje å semjast om korleis dei skal tolke Statens vegvesen sin statusrapport om ferjefri E39.
Fjordingen skriv i dag at utgreiingsrapporten for Ferjefri E39, tilrår ein framtidig trasé med bru over Nordfjorden ved Svarstad i Stryn.
Sjølv om Statens vegvesen i rapporten står fast på den opphavlege tilrådinga om ein indre trasé, meiner ordførar Alfred Bjørlo (V) i Eid, at rapporten seier det stikk motsette.
Les saka på www.nrk.no/sf.
(Sist oppdatert 10.januar 2013, 21:36)